|
Softwareopdatering fejler på LG fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gjandrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2015 kl. 12:40 |
Jeg kan forstå, at LG Electronics den 21. september gik i gang med at udsende softwareopdatering, så TV´et fik installeret WebOs 2.00.
Siden jeg modtog og installerede en opdatering fra LG på mit tv 42LB671V, har jeg ved enhver opstart (tænding) af TV'et fået en fejlmeddelelse 'Time machine forberedes. Prøv igen senere. Dette følges op af Afspil-bjælken i bunden af tv´et, som afspiller 15 sekunder, som om live-tv var en optagelse. Derefter kører tv´et normalt. Jeg har selvfølgelig kommunikeret med LG Suppport om problemet, men de vender aldrig tilbage med en løsning endsige en tidshorisont på problemet. Jeg har tilsluttet en Western Digital Elements harddisk til tv´et. Alt har fungeret tilfredsstillende, indtil denne softwareopdatering sidst i september. Forbrugerstyrelsen giver ikke mulighed for at føre sager mod leverandører, kun butikker, hvor tv´et er købt. Er der nogle, der har lignende oplvelse og måske et løsningsforslag. Venligst Ole Gjandrup |
|
Hilsen Ole
|
|
![]() |
|
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit 65UB950V gør præcist det samme, jeg har en Toshiba 1TB tilsluttet.
Men forbrugerstyrelsen?! Alt fungerer jo som det skal, så personligt har jeg har valgt at ignorere det og afventer en fremtidig løsning. Det kan evt. anbefales at kigge deres UK support site for opdateringer, har lagt mærke til at de indimellem smides hurtigere ind der, og så kan du manuelt opdatere via en USB nøgle. |
|
![]() |
|
gjandrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret. Når fejlen kommer med en opdatering på et 1,5 år gammelt tv, er det bare et irritationsmoment. Det samme er LG supports hjælp - eller mangel på samme
/Ole |
|
Hilsen Ole
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |