|
Ændre autostart program rækkefølgen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 21:07 |
Er der en der lige har et svar på denne?
Kan huske engang, måske i min win xp tid, kunne man ændre rækkefølgen på de programmer der startede op i win af sig selv, så hvis man havde en program man gerne ville have til at starte først når maskinen bootede, kunne man ændre det til at den startede først. Men ak, nu har jeg ledt Google igennem, men syndes ikke rigtig jeg finder mit svar. Jeg vil gerne kunne ændre rækkefølgen i win 10, da jeg har et VPN program der først skal være kørende, før der kommer forbindelse med nettet, og jo hurtigere det er startet, jo tidligere kan man starte andre programmer der kræver net op. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skriver msconfig, så mener jeg du kan ændre rækkefølge
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cyberguyen har løsningen :)
Kan du ikke få det hen, kan du også oprette en bat fil som laver vpn forbindelsen og efterfølgende starter programmerne.
|
|
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |