|
Logtech Harmon Touch hastighed |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2015 kl. 12:59 |
Er der nogle herinde som bruger en Harmony Touch i forbindelse med deres WMC, Mediaportal mm.
Jeg gør nemlig, og i sammenligning med den original MCE Remote, så er den frygtelig langsom i forhold til testetryk. Har prøve at rode de latency indstillinger. |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste man kan gøre er at sætte latency og tid mellem tastetryk ned. Den bliver dog aldrig ligeså hurtig som en standard MCE eller tv fjernbetjening for den sags skyld. Det må man åbenbart leve med når man vil samle alt i én.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Har jeg rodet med, men syntes stadig, at der er meget delay mellem tastetryk.
Hvad med den nye Harmony 950 - ser lækker ud, men er den bedre? |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Kan ikke udtale mig om det, men tvivler på at de har lavet styringen om. Grunden til delay må være at fjernbetjeningen skal processere hvert tryk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |