|
Erfaringer med LG UF695V? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpRoX ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2015 kl. 11:36 |
Hej allesammen Jeg har købt mig et LG 49UF695V på tilbud i Bilka, men af flere forskellige årsager, har jeg endnu ikke pakket det ud. Inden jeg pakker det ud, vil jeg da gerne lige høre om nogen her har erfaringer med enten 49" eller 55" modellen? Så vidt jeg kan læse mig frem til, skulle Smart-tv-delen understøtte både DR TV, TV2 Play og Viaplay. Kan det ikke passe? Lige nu bruger jeg en Gigabyte Brix-pc til HTPC og streaming, men kunne godt tænke mig at bruge Smart-tv til streaming, da den nok er lidt mere "kæreste-venlig". Hvis I har tips til kalibrering eller anden opsætning er jeg også meget interesseret i at høre om det! :-) Jeg skifter fra et gammelt Pana 42PX80 (plasma), og er meget spændt på om billedekvaliteten er tilfredsstillende... På forhånd tak! :-)
|
|
Pana 42PX80 + WMC
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forvent ikke den bedste kvalitet på Viaplay og TV2 Play, det er under middel, DR er IMO OK. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SpRoX ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Tak for input! :-)
Jeg er godt klar over at TV2 og Viaplay ikke levere den bedste kvalitet. Tænker mere på om det fungere ordentligt. Har som sagt et gammelt Pana tv lige pt og kender intet til Smart-tv.
|
|
Pana 42PX80 + WMC
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Smart TV er ikke så smart endda, især det som der er i TVer, da det hurtigt forældes. (Support ophører). Det er bedre at have en Smartbox f.eks Android, hvor der løbende opdateres og udvikles til, derudover kan man på dem selv bestemme hvad der skal være på den, i stedet for et TV hvor meget af det er ubrugeligt, og der kan kun installeres hvad producenten giver mulighed for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |