recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med LG UF695V?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med LG UF695V?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SpRoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpRoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med LG UF695V?
    Sendt: 09-September-2015 kl. 11:36
Hej allesammen

Jeg har købt mig et LG 49UF695V på tilbud i Bilka, men af flere forskellige årsager, har jeg endnu ikke pakket det ud.
Inden jeg pakker det ud, vil jeg da gerne lige høre om nogen her har erfaringer med enten 49" eller 55" modellen?

Så vidt jeg kan læse mig frem til, skulle Smart-tv-delen understøtte både DR TV, TV2 Play og Viaplay. Kan det ikke passe?
Lige nu bruger jeg en Gigabyte Brix-pc til HTPC og streaming, men kunne godt tænke mig at bruge Smart-tv til streaming, da den nok er lidt mere "kæreste-venlig".

Hvis I har tips til kalibrering eller anden opsætning er jeg også meget interesseret i at høre om det! :-)
Jeg skifter fra et gammelt Pana 42PX80 (plasma), og er meget spændt på om billedekvaliteten er tilfredsstillende...

På forhånd tak! :-)
Pana 42PX80 + WMC
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 11:50

Forvent ikke den bedste kvalitet på Viaplay og TV2 Play, det er under middel, DR er IMO OK.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
SpRoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpRoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 12:02
Tak for input! :-)

Jeg er godt klar over at TV2 og Viaplay ikke levere den bedste kvalitet. Tænker mere på om det fungere ordentligt.
Har som sagt et gammelt Pana tv lige pt og kender intet til Smart-tv.
Pana 42PX80 + WMC
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 12:15

Smart TV er ikke så smart endda, især det som der er i TVer, da det hurtigt forældes. (Support ophører). Det er bedre at have en Smartbox f.eks Android, hvor der løbende opdateres og udvikles til, derudover kan man på dem selv bestemme hvad der skal være på den, i stedet for et TV hvor meget af det er ubrugeligt, og der kan kun installeres hvad producenten giver mulighed for.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu