recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips tv pus 7909
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips tv pus 7909

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
teamdfa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teamdfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips tv pus 7909
    Sendt: 06-September-2015 kl. 19:23
Nogen der har oplevet at tv`et ikke vil tænde og man er nød til at tage strømstikket ud for at få den til det?
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af teamdfa teamdfa skrev:

Nogen der har oplevet at tv`et ikke vil tænde og man er nød til at tage strømstikket ud for at få den til det?

Det har jeg ikke haft problemer med. Er du på nyeste firmware?

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
teamdfa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teamdfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 19:27
Hvordan tjekker jeg det?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 19:40

Mon ikke at det som for andre TVer, er at finde i manualen, der bør være noget vedrørende opdatering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 19:56
Kan ikke lige huske det i hovedet, men ind i menuen og kigge :-)

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 11:01
Det er softwaren der er elendig !
Har selv 65pus 9109 Det er det samme med disse serier!   Se evt. på Philips forum, så vil du opdage, at det er et udbredt problem for deres TV produkter desværre.

Til top
teamdfa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teamdfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 16:21
Jeg har den sidste nye software, men det må da være noget philips kan opdatere i softwaren, hvis du siger det er den der er elendig.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 17:14

Da det er en fejl på TVet, så kan du jo reklamere over det, og håbe på at de kan/vil gøre noget ved det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 17:39

Jeg har den sidste nye software, men det må da være noget philips kan opdatere i softwaren, hvis du siger det er den der er elendig.

Ja, det må,det være, hvis Philips ( eller TP Vision om man vil) gider at gøre noget ved det og hvis de kan finde ud af, hvad der er galt. Det kan jo være at deres softwarefolk arbejder med software til næste generations tv nu og ikke har tid til at løse fejl på de gamle.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 17:44

som sagt! så læs lige på  http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?51-TV-Forum.
JA den nyeste opdatering er skyld i en masse bøvl med Philips tv'  deriblandt Din & Min. Venter selv (pisse utålmodig) på en opdatering fra Philips, som ekstrem mange andre "kunder" verden overAngry

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 17:48

Et engang stort navn som det er gået tilbage for, og nu er blevet et klistermærke. Så hvad kan der forventes.?
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Et engang stort navn som det er gået tilbage for, og nu er blevet et klistermærke. Så hvad kan der forventes.?

Tja'
Det ville jo være rart, hvis medlemmer som Dig, ville have delt din viden med "os" Når du nu ved så meget om eks. Philips, så vi kunne have taget det i betragtning før køb!Wink
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu