|
V: Samsung HU7505 vs JU7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2015 kl. 19:22 |
Tænker på at købe et 78 HU7505 eller et 75 JU7005 fra samsung.
Er der nogle som har erfaringer med disse tv? Redigeret af geuken - 06-September-2015 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad være med at købe samsung. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Takker - er dog alligevel interesseret i at høre fra personer med erfaringer.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jeg havde et 65 hu7505 som jeg leverede tilbage pga. Jeg ikke kunne leve med den blæser som kører hele tiden, andre hører det dog ikke
|
|
![]() |
|
Det er jeg ked af at høre. Var den en summen eller en decideret tone og var du den eneste der kunne høre blæseren? Lige et sprg. Hvad måtte du give for tv'et? Bh, |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Har et 7505 hører ikke noget til blæseren.
Og nej jeg er ikke døv eller hørehæmmet. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Summen fra blæseren. Ikke kun mig som kunne høre det. I butikken har jeg lyttet til et par stykker uden at kunne høre den. Men tror det måske kan være forskel på dem. Jeg gav 20k for det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |