recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 65PUS9109 vs. Samsung JU6075
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 65PUS9109 vs. Samsung JU6075

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 65PUS9109 vs. Samsung JU6075
    Sendt: 04-September-2015 kl. 19:27
Min bror står og skal vælge imellem disse 2 tv, og jeg lovede lige at spørge herinde, da jeg ikke har en dyt forstand på det.

Hvilket et ville I vælge, og gerne hvorfor?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 19:38
Ingen af dem.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 19:53
Voldsomt brugbart ;)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 20:05

Vil give Klaus ret. Ja , har Samsung, men det bliver det ikke næste gang.
Philips, det er det ikke mere, det er en Kina vare, og det gør det ikke bedre.
Se på Sony eller Panasonic, LG kan også være et kig værd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Vil give Klaus ret. Ja , har Samsung, men det bliver det ikke næste gang.
Philips, det er det ikke mere, det er en Kina vare, og det gør det ikke bedre.
Se på Sony eller Panasonic, LG kan også være et kig værd.

Men kan de følge med på de priser? Samsung JU6075 koster 12.8xx kr og Philips 65PUS9109 kommer på tilbud til 13.000 kr. 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 20:49
Sikkert ikke, hvis man fokuserer på pris og størrelse, frem for holdbarhed og billedkvalitet!

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Men kan de følge med på de priser? Samsung JU6075 koster 12.8xx kr og Philips 65PUS9109 kommer på tilbud til 13.000 kr. 

Korrekt, så billige er gode Panasonic, eller Sony tv ikke.

Er der ensidigt fokus på prisen, så er der masser af tv at vælge mellem, herunder TPV (med Philips navnet på) og Samsung.
Personligt ville jeg ikke tage nogen af dem med hjem......

Klaus
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 22:57
Selvfølgelig er der ikke kun fokus på prisen, men det er jo idioti at tro at det ikke også spiller ind.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 23:42
Hvorfor så ikke kigge efter et Prosonic eller Denver? Går du på tilbudsjagt, kan du sagtens finde et Panasonic eller Sony.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Selvfølgelig er der ikke kun fokus på prisen, men det er jo idioti at tro at det ikke også spiller ind.

Angående Samsung, så læs lidt i tråden om tordenfluer og snup bagefter tråden clouding.

Klaus
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 05:08
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 13:18
Er ejer af :65PUS9109
Er forhåbentlig et godt TV.
Skriver sådan! fordi, at den seneste S.W. opdatering har gjort at TV' er blevet helt og aldeles håbløs. ( reagerer ad h...til på sapperen, problemer med blutooth, kan ikke finde den medleverede trådløse subwoofer, ambilight fungerer helt hen i skoven m.m. ) På Philips forum, kan du læse stolpe op og ned, af Ejere der forbander Philips totale fravær af hjælp til os kunder/ejere.
Så desværre: KAN IKKE ANBEFALE.

Ps. dette indlæg er også skrevet på Flatpanels.dkWink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu