|
Asus Rt-N66U Tomato |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 20:25 |
||
Hej.
Har lige købt mig en Asus Router, til at smide efter mit nye 50/50Mbit, og ønsker mig brændene en godt stabilt wifi netværk, som den næsten også levere, mangler lige de her 3-4meter for den kan nå min ælste drengs værelse... og har de sidste 3 timer læst og set en del omkring Tomato firmware som man kan smide på sin asus og få meget mere kraft ud af den. Kunne godt tænke mig at høre om i har nogle affaringer/tips omkring dette, og om det virkelig har den store virkning på ens wifi rækkevide og stabilitet.
![]() |
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
|||
Narkhaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kører Merlin på min, virker helt kanon :-)
http://www.snbforums.com/forums/asuswrt-merlin.42/ http://asuswrt.lostrealm.ca/ Har ikke kigget tilbage siden jeg skiftede, klippe stabilt og rækker fint runt i hele huset + kælder (240m2) (Uptime 59 days 3 hours 53 minutes 52 seconds) Redigeret af Narkhaj - 10-August-2015 kl. 21:13 |
|||
![]() |
|||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
||
Undskyld for OT. Er den på tilbud pt., siden du køber en "gammel" router? Jeg er nemlig også interesseret i den. |
|||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|||
![]() |
|||
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
||
Købte den i bilka til 849kr. og til mit forbrug og behov er den fin, rigtig god router, selvom det en ældre model, og ja dagen efter ser jeg AC modellen er på happii.dk til 899kr og det med levering ![]() https://www.happii.dk/Netvaerk-Router/RT-AC66U-Dual-Band-AC-router-Black/2452335?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Redigeret af moose74 - 10-August-2015 kl. 22:06 |
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
|||
||
Ser rigtig spændene ud, det skal der helt sikkert rodes mere med, når der læst lidt mere på det... er der ingen risiko for at Brick æ router
![]() |
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
|||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
||
tak for tippet - har en kammi der skal bruge en ny router!
|
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
![]() |
|||
Narkhaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
||
Læs på forum, har selv opdateret mange gange uden problemer. Bare følg readme filen. Kræver nok at du restter router hvis du har gammel fw i den nu Tror risikoen er større med tomato fw. |
|||
![]() |
|||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
||
Jeg har også denne router, med merlin software. Har opdateret flere gange. Har aldrig oplevet problemer.
|
|||
|||
![]() |
|||
||
Er det ikke muligt at ødelæg/brick routern ?
|
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
|||
||
efter hvad jeg kunne læse mig til skulle den altid kunne resettes til original stand igen... Bare kom i gang :)
|
|||
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
||
Selvfølgelig er det muligt. Det er også muligt at du skruer så meget op for sendestyrken at du generer alle naboernes trådløse netværk. For øvrigt, nu du skruer op for din router og ikke skruer op for sendestyrken i din PC/TV/Telefon/whatever, så hjælper det ikke så meget alligevel. Mit råd: Placer routeren centralt, eller køb en mere og træk et kabel mellem de to. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Syntes jeg har svært ved at finde en brugbar guide til installation af merlin på min Asus rt-n66u, og kan ikke rigtig finde ud af om det nok at hente filen ned på sit skrivebord, eller den skal på en USB. en anden ting er, om man selv skal bruge Terminal og lave komandor og koder ?
![]() |
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |