|
ARC hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2015 kl. 16:12 |
Hej alle
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind med de her lydproblemer. Jeg forstår ikke det kan være så svært, men det er det åbenbart ![]() Jeg har købt et Samsung 55H7005 tv. Mit gamle 40ES8000 var samme setup, men uden problemer. Har kørt med Sonos ZP120 sammen med et par højtalere og på den måde fået bedre lyd. Tidligere kørte jeg det via hovedtelefonudgangen uden problemer, men den løsning virker ikke godt på det nye tv. Hver gang jeg tænder og slukker tv'et kommer der et stort "bump" ud af højtalerene. (ellers er lyden fin) Fik anbefalet ARC løsningen, da det er "hensigten" med funktionen. Har fået købt mig en Lindy ARC boks som jeg har sat op nu og "bump"'et er da også forsvundet, men nu kommer der "knas" i lyden, især ved reklamer. Det undrer mig meget at det skal være så besværligt at få sin analoge forstærker (Sonos) til at spille sammen. Samtidig undrer det mig, at mit ældre tv fungerer fint med den tidligere løsning, men det nyere tv ikke gør. *suk* Hvis nogen har gode idéer modtages de med kyshånd. Mvh Casper
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |