|
HBBTV ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2015 kl. 21:13 |
Jeg har et LG tv som understøtter HBBTV. På LG's app side har jeg hentet DR1 app & TV2play.
Er det overhovedet muligt at se DR1 live.....umiddelbart kan jeg ikke finde en knap der hedder live ? Dette er jo ret fedt at jeg nu slipper for antennekabel.....for ham på 1.5 år herhjemme har næsten smadret antennestik dåsen :-) Er det overhovedet muligt at slippe for licens eller få rabat når jeg kun ville benytte mig af hbbtv løsningen.....jeg har kun brug for DR1 & TV2 & TV2 news ? En aller sidste ting.....På LG's app side har jeg hentet en app som hedder SS IPTV. Når jeg åbner appen kommer alle kanal logoerne frem som jeg kan modtage normalt via antennekabel (Yousee). Men når jeg klikker på fx DR1 så kommer der intet frem. Men hvis jeg plugger antennekabel på som kommer signalet. Men meningen er jo at se kanalerne uden antennekabel. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvad jeg gør galt osv ? På forhånd tak
Redigeret af xalodogan - 17-August-2015 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du gør såmænd ikke noget galt. Der er bare ikke noget af det du ønsker der kan lade sig gøre.
HbbTV er ikke live TV, men en slags arkiv fra DR's kanaler. Og du kan ikke slippe for licens og heller ikke se Yousee TV uden antennekabel.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Hmmm....det var en skam :-).......det kunne ellers være smart da jeg kun har en grundpakke fra Yousee...dr1 & tv2 & dr2. Længere er min liste ikke...da jeg ikke gider til alt det der med Paradise Hotel halløj. Jeg skal bare kunne se mine Dokumentar programmer samt nyheder osv. Så forstår jeg bedre at LIVE TV knappen ikke findes på DR1 app'en. Men det er muligt på min Computer. Men er der så en form for løsning på mit antennekabel problem ? Kan man lave en form for trådløst eller lign.
Redigeret af xalodogan - 17-August-2015 kl. 21:41 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis du har grundpakke, så har du flere kanaler end dem der nævnes. Hvis du også har internet fra You See, og deres Play TV så har du som sådan også trådløst TV, samt hele det arkiv som findes i Play. HBBTV og DRTV Appen er to forskellige ting, har man ikke et TV med HBBTV, men kan hente DRTV, så behøver man ikke HBBTV fra DR, da Appen kan det samme, om den i TV versionen har Live, ved jeg ikke, men det har den på Android versionen. Redigeret af Radiomanden - 17-August-2015 kl. 21:59 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok.
Men jeg kan kun finde yousee bio. Ikke play som jeg har på min iphone. Det findes åbenbart ikke endnu |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er TVer som har det. Har det nu ikke selv på TV, men Streamer det fra Telefonen eller Tablet når det skal bruges. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |