Hej jeppejuhl
Står i samme situation som dig og er i tvivl om hvilket et medie center man skal vælge.
Har haft fujitsu siemens hjemme på prøve men det blev efter nogen spekulerende leveret tilbage ,lidt støjende men det var dog til at leve med men afgørende for min beslutning var tuner kort delen som jeg ikke syndtes var god nok dårligt billede når man ser tv /optager gennem medie har et samsung 32/71 flad det står godt med signal direkte ind på tv men som skrevet skidt gennem mc.
Har efter at have læst en del forum her nok fået den opfattelse at det er et generelt problem med div tuner kort så måske det er noget man må leve med indtil tuner kortene bliver bedre ??
Angående Acer 500 syndtes jeg at det er det flotteste der er lavet men har læst her at deres tuner del er under al kritik så det turde jeg ikke at hoppe på selv om der er kommer opdateringer til tuner delen der skulle have hjulpet lidt på dette. !!!
X-one kender jeg ikke noget til.
Amitech er nok den model jeg er ved at have beslutte mig for da jeg har læst rimelig pænt om denne her ,den er tilmed lige kommet som 416 med tdc tuner kort hvilket er aktuelt for mig da jeg snart skifter ovre til Tdc kabel tv
Det var en lang smørre håber du kan bruge det til noget .
Hilsen en ikke expert der bare gerne vil have et godt færdig bygget Media center til ca 10,000 kr