|
DH61AG erstatning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2015 kl. 20:32 |
|
Hej
Jeg har købt mig en nyt kabinet til min HTPC, men efter at jeg har flyttet mit ellers velfungerende DH61AG til det nye kabinet, vil min HTPC ikke poste. Derfor skal jeg have fat i en erstatning, men er der nogen oplagte bundkort med indbygget strømforsyning, CIR og LGA1155 sokkel? |
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
har du fundet et alternativ? hvorfor er DH61AG første valg for de fleste? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
|
Har du prøvet at tage bundkortet ud på bordet og om den vil boote..?
Har før set kortslutninger som har gjort bundkortet ikke vil boote - kan f.eks. være ved USB portene hvor der sidder en stel dims (super forklaring ik :) Men den som normal sidder ind over usbportene, hvis den f.eks. rammer ind i usbporten eller andet.
|
||
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Fordi det var nemt, stabilt og rimelig billigt, dengang det kom frem. Og der var ikke så mange med indb. strømforsyning. Stabiliteten mener jeg heller ikke der kan pilles ved i dag. Mit kører bare derud af. |
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Jeg har snart prøvet alt. Jeghar både haft kortet på bordet, med Ram, Uden Ram, Med HD og Uden HD, Men anden CPU køler, men der sker det samme hver gang. Kortet starter, blæseren begynder at køre, og ca. 1 sek efter stopper blæseren og kortet slukker Thomas
|
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
|
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Der er så lille udvalg, så det er nemmere at købe en Picopsu og så bruge det board du har lyst til. Det koster lidt mere nu, men så har du frit valg i fremtiden.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
|
||
![]() |
||
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
|
Tak
![]() |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
er det også et anerkendt bundkort til htpc? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
Jeg har et bundkort af nævnte model med CPU og det hele. Kunne det være noget du var interreseret i at købe? |
||
![]() |
||
|
Bestemt. Sender du en PB med lidt mere info og en pris
Redigeret af Thomas K - 06-Maj-2015 kl. 17:29 |
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |