|
Ipad'en kræver ustandseligt password |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
leant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2014 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2015 kl. 12:05 |
Hej!
Min nabo spurgte mig i går om dette: Han har en Ipad, vist nok version 3. Den fungerer sådan set fint nok - indtil en dag i forrige uge, da strømmen gik ud i hele vores ejendom i to timer. Siden den dag skal han gentage sit password hver eneste gang, han åbner Ipad'enfor at gå på Nettet. Hvorfor mon det? Jer har aldrig selv mødt den udfordring på min egen Ipad. Er der en af jer, der bistå med dette? M.v.h. leant |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvindtastet password?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hvilket password ? Til iPad, netværk eller ?
Er det til iPad kan han selv slå det fra under indstillinger. |
|
![]() |
|
leant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2014 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 66 |
Tak fir meldingerne!
Jeg har ikke selv været inde hos ham, og selv set problemet; men han fortæller, at det er passwordet til routeren / wifi'en. leant |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Prøv Indstillinger/Generelt/Nulstil/Nulstil netværksinstillinger på iPad'en og så logge på igen.
Redigeret af Steen6400 - 19-April-2015 kl. 13:36 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Hej tak for jeres svar, som hjalp mig på vej; - og I må undskylde min lange reaktionstid her i tråden, men jeg blev syg og måtte lige på sygehuset i en uges tid.
M.v.h. leant |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |