recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedet ser "fladt" ud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledet ser "fladt" ud

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 561
Direkte link til dette indlæg Emne: Billedet ser "fladt" ud
    Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 19:08

Hejsa

Jeg har mig en Scaleo E (den største udgave) som jeg har koblet til mit samsung LE32R51B.

Det er koblet sammen med DVI -> VGA forbindelse da det var nogo hos mgi med scart forbindelse. (eller også var mit scart kabel for dårligt)

Billed kvaliteten er i og for sig ganske glimrende. Det er ikke der jeg har noget problem.

Men farverne er ganske elendige.. og kan heller ikke rigtig juster dem til noget så det ikke ser "fladt" ud. og det er lige meget om det er en dvd, live tv, optagelse eller andet jeg sætter den til så ser det kedeligt ud.

Jeg har så haft smidt min bærbar toshiba til også via VGA, der stod det ordentligt( altså alle farverne).

Jeg har en mistanke om at det er fordi at computeren ikke genkender mit TV, da den skriver det er default monitor (altså en CRT skærm og ikke et LCD som jeg har). Er det så fordi at jeg køre DVI ->vga kontra VGA ->VGA?

Vil det hjælpe hvis jeg skifter til DVI ->HDMI

/kenp

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu