|
DVB Viewer på IPAD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2015 kl. 16:07 |
Nogen der kan konfirmere det virker med Recording Service som server app og IPAD som klient, det virker fint med android (- HD kanaler, det er ikke så godt).
Hvad skal der til af software og guide til opsættet hvis nogen af jer har prøvet. MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har bokset med det nogen dage, men har givet op. Jeg har brugt dette: https://www.dvbviewer.tv/members/download.php?id=1400
Men det fungerer ikke rigtigt. Nogen gange virker det, andre gange ikke. Det der virkede mindst dårligt, var når jeg brugte 5Ghz WiFi. Det er desuden nødvendigt at installere seneste OS på iPad'en, ellers stopper Live TV efter 5 sek. hver gang.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Det virker ikke med undertekster på android. Så helt perfekt er det ikke. Men fint nok til lidt TV2 news kikkeri i sengen.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Kan du huske din connection string til IPAD er der denne /IPhone med i strengen.
|
|
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Du skal hente og installere appen Rec. Service på iPad'en og downloade filen fra DVBViewer, pakke den ud og placere filerne her: C:\Program Files\DVBViewer\SVCweb\ios8-1
Hvis der er brugernavn/password så skal du i appens indstillinger, Address skrive:
Brugernavn:Password@ip:8089
Uden password er det bare:
ip:8089
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Vil det være muligt med dette setup at anvende Airplay til dvbviewer (apple box tilkoblet TV-et)?
Så var der ved at være et reelt alternativ... Man bruger Ipad til at udvælge programmer fra apps som DRTV, TV2-play, Netflix m.fl. og eget optaget med recording service.... Og ser det på stor skærm Tv-et via airplay...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |