|
Stofa + Smargo V2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pinch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 12:56 |
Hey folkens
Jeg er ikke helt afklaret med, om dette burde være blevet postet i Kabel-TV-forummet, men vi prøver hér. Et hurtigt spørgsmål: er der nogen, der har fået en Smargo V2 kortlæser til at fungere sammen med Stofa (Irdeto, T-14)? Har nu kæmpet med det i flere dage uden held. Der er flere succeshistorier med YouSee, men kan ikke umiddelbart finde noget angående Stofa. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad benytter du af software?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Pinch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 76 |
Har forsøgt med MediaPortal og Argus TV + ACamd. Det varierer lidt, om fejlen er "country code error" eller "check camkey". Jeg leder ikke (nødvendigvis) efter en guide - vil bare gerne vide, om jeg vitterligt er den første, der forsøger denne opsætning. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg har desværre kun tested med Viaccess og Conax
Men jeg ville måske prøve at indstallere en NewCS eller CCCam kortserver og undersøge hvad den kan se af ting på kortet. Acamd er lidt begrænset i det henseende.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |