recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med HUMAX?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med HUMAX?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kongerslev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med HUMAX?
    Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 14:58

Hejsa

Jeg er på udkig efter et nyt fjernsyn, og "faldt" over et HUMAX lcd tv, er her nogen som kender det og kan sige noget godt eller skidt om det?

Link: http://www.humax-digital.de/products/dtv_lcd32_32pvridtv.asp

Jeg synes det er spændende da det har 2 dvb-t tunere, og en lille hd. Det understøtter tekst-tv & undertekster - dog bliver underteksterne IKKE optaget med på HD'en så vidt jeg ved :-(

På forhånd tak for hjælpen

Venlig hilsen

Jens Peter

Til top
1mha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2007 kl. 21:55

Hej Kongerslev

Mou kalder!!

Jeg er ejer af et Humax LDE-32TPVR nu på andet år.

Ok TV, top billedekvalitet, nem betjening, smart med HDD, USB og DVI understøtter Subtitels MEN mit TV kan ikke optage og heller ikke time-shifte med subtiles.

Jeg skriver i øjeblikket med Easyshopping, hvor jeg har købt TV'et om at få det til at optage og time-shifte med subtitles, jeg mener selvfølgelig at det er en fabrikationsfejl, og derfor omfattet af garanti.

Der er i efteråret kommet en dansk version LNE-32TPVR på markedet, som har fuld funktion på subtitels.

Hvorfra ved du at undertekster ikke optages?

Vh Morten

Til top
kongerslev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2007 kl. 08:46

Hej Morten

Ca. 14 dage efter min post i dette forum købte jeg det omtalte LDE32tpvr og er godt tilfreds med det. Jeg hentede det i Hamborg til den nette sum af 6.700 dkr :-)

Men forinden talte jeg med en teknikker ved Humax, som sagde at den stream som leverer subtitles IKKE bliver optaget på hd, og de anser det ikke for en fejl. Jeg skulle heller ikke forvente at der ville ske udvikling til fjernsynets software, da de havde deres nye HD tv som de nu satsede på....

Den model som du nævner som LNE-32TPVR har jeg til gengæld ikke hørt om.

Venlig hilsen
Jens Peter 

Til top
1mha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2007 kl. 20:13

Hej Jens Peter

Yderst billigt må jeg sige, jeg har betalt noget mere, faktisk nær det dobbelte, det jeg synes faktisk også at TV'et er vær, men jeg gad godt at det kunne optage Subtitles.

Du kan se den danske model på: http://www.humaxdigital.dk/humax-100/ 

Den har været forhandlet mindst et år i Finland, siden foråret i Sverige og 2-3 mdr. i Danmark

Venlig hilsen
Morten

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu