recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkabling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sarge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Emne: kabling
    Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 11:05

Hej

1. Tænke på i forbindelse med bygning af mit nye htpc hvor jeg vil bruge et asrock k7s41 micro atx mobo http://www.asrock.com/product/K7S41.htm om det kan lade sig gøre at bruge vga udgangen med et adapter stik så det bliver s-vhs. (jeg har ikke vga på tv, kun s-vhs og gul, hvid og rød)

jeg har i dag et radeon 9800 som er aktivt kølet (vf900) men vil hellere bruge det indbygget grafikkort da det jo ingen køler har. (=mindre støj)

2. hvis dette kan lade sige gøre, er det integreret grafikkort (delt ram, 512) nok til at køre en htpc. Jeg skal kun bruge det til dette og intet andet.

Håber på at høre fra jer, hvis i skal bruge yderligere informationer skriv endelig.

Venlig hilsen

Christian

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 09:49
Jeg ville nok anbefale at du køber dig et grafik med s-vhs udgang, da jeg ikke umiddelbart kan se at man kan få et vga -> svhs kabel (tjekket på avconnection) men kun en vga -> rgb scart konverter-boks (til 500kr). Dette kan dog ikke svare sig da du formegentlig kan få et graffikkort til disse penge med svhs ud...

Du kan også få bundkort med s-video, men tror bundkort+grafikkort er den bedste (og billigste) løsning...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu