|
Hjælp til netværk Panasonic 65" TX50 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 10:51 |
Har Netflix indbygget, men trådløs forbindelse til netværket svigter
gang på gang, Har YouSee bredbånd og deres leverede Netgear router (9 m fra fladskærm) Jej har derfor købt en ny selvstændig dyr Netgear 83 router som kun bruges til Pana fladskærmen. Dette hjalp intet og har haft Netgears teknikkere i telefonen. De lavede routeren om til en extender, som skulle forstærke signalet til fladskærmen Så vidt jeg kan se er det stadigvæk den nye router der bruges når en gang imellem kommer på. Jeg kommer kun på ved at skukke fladskærmen med fjernbetjeningen, derefter trække el-stik ud og ind igen, derefter tænde for fladskærmen med fjernbetjeningen...så er jeg på ( helt åndsvag ) Kan i hjælpe mig ? |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Træk et kabel til netværket. Evt løst som forsøg. Trådløs er til mobile enheder :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
et kabel til skærmen er opgivet idet det skal ligge løs på gulvet p.ga indretningen
|
|
![]() |
|
Ps det virker selvfølgelig med fast kabel
![]() |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Og den nye router, hvor er den placeret?
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Du har hørt det før: Drop wireless. Trådet netværk har en oppetid, der ikke kan sammenlignes med wireless.
|
|
![]() |
|
3 m fra den gamle i samme rum han evt flyttes til rummet uden for, men stadigvæk kun 3,2 m fra YouSee routeren Men den nye router fungerer vel bare som forstærker ? Fungerer den både som alm. router og som extender router ? noget værre rod med 2 routere
![]() |
|
![]() |
|
Jeg er ikke kyndig fortæller du at jeg.. SKAL ...have en fast forbindelse fra YouSee router til fladskærm ?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Mange trådløse netværk i området kan også forstyrre. Har du valgt kanal med mindst trafik? Og har Netgear mulighed for 5GHz, det vil normalt være bedre?
Edit: Men kabel er nr. 1. Redigeret af Steen6400 - 15-Februar-2015 kl. 12:47 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Der kan altid optimeres på trådløst netværk. Jeg har bare set så mange installationer hvor sælgere fra TDC og andre har solgt trådløse TV løsninger der er blevet bøvlet med i månedsvis uden resultat. En håndfuld kabler og en dygtig montør/elektriker senere og så kører det uden problemer i årevis. Derfor mit svar tidligere i tråden.
|
|
![]() |
|
Hvor ser jeg kanal med mindst trafik ? ps skifter det ikke hele tiden ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Ellers køb nogle enheder til at køre netværk gennem stikkontakterne. Det fungerer glimrende her i huset til de værelser hvor det trådløse signal ikke er godt nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |