|
Intro film til hjemmebiografen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2015 kl. 07:27 |
Hej alle
Faldt lige over denne side som har nogle guides til intro film til hjemmebiografen http://ballyweg.net/index.html Jeg har lavet en intro med 20th Century fox, hvor jeg har lavet teksten om :) Så nu bruger jeg Kodi med Cinema Expreince add-on og har lavet et intro forløb før selve filmen starter. - Det er sjovt ![]() Så nu vises: 1: Rødt gardin som trækkes fra 2: 20th Century fox - hvor der står "Velkommen i Jakobs BIO" 3: Nyeste trailer fra apple movies 4: THX monster - hvor den spiller rundt i alle højttalerne + subwoofer 5: Nedtælling til film - starter ved 10 og tæller ned - den bruger også alle højttalerne + subwoofer 6: Selve filmen Links til intro videoer http://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-hd/ /Jakob |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe ja det er nu meget sjovt at rode med Cinema Experience - det kan bl.a. også bruges til at styre fjernbetjente gardiner osv i hytten hvis man har det.
Jeg måtte dog bukke under for at den bedre halvdel ikke gad se på den "lange intro" når vi skulle se film :P
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som juiceren skriver, kan det også køre med Phillips Hue, hvor lyset bliver automatisk dæmpet. Men ja det er meget sjovt at rode med
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |