|
Hjælp til trådløs netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 12:15 |
Hej Forum.
Vi bor i hus med kælder ( her kommer internet/tlf ,antenne osv ind. Der er lidt problemer med dead-spots et par steder i stueplan. Hvad kan jeg gøre for at få et kraftigere signal ? Vi har TDC bredbånd med deres standard router. Hele huset har kablet forbindelse , et enkelt netværksstik pr rum. Men tit og ofte har ungerne besøg af venner med bærbare laptops. De klager over "langsom" forbindelse .. 8-10 Mbit på værelserne. Der er 40 Mbit i netværksstikkene. Jeg opfatter det lidt som et luksus problem , men synes samtidigt ikke det er sjovt at lægge ører til deres brok. Kan jeg evt serieforbinde endnu et netværksstik ( de sidder ikke indmuret ) ??? Eller kan jeg købe et stærke signal via router/extender ? Vh Morten |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udvid dit trådløse net med accesspoints. Når du allerede har kabler rundt i boligen, så tager det ca. 5 minutter at opsætte et accesspoint, så er du fuldt dækkende. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |