|
Logitech Harmony Smart Control problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 12:59 |
Hej ...
Jeg har et problem med overstående remote som driver mig til vanvid! Jeg har tilføjet en Device (Microsoft Media Center SE) som skal styre mit mediacenter, det gør den også ganske fint, bortset fra at jeg ingen kontrol har over power funktionen. Jeg kan sagtens vælge at min remote ikke skal sætte min PC i sleep, og det er det jeg ønsker den ikke skal gøre når jeg skifter aktivitet, men jeg kan så heller ikke vække den fra sleep, som windows selv går i efter 30 min uden aktivitet, når jeg skifter tlbage til mit mediacenter ... nogen som ved hvordan jeg kan løse dette? Jeg kan jo sagtens med min mediacenter remote.
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis din Media center remote kan den ønskede funktion kan du evt. bruge learn funktionen.
Du skal nok bare ikke fortælle din remote at det er en wake up funktion. For så vil den sikkert ikke bruge den hvis den tror at den er tændt Redigeret af technology - 25-November-2014 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis du ikke slukker aktivt for dit mediacenter med remoten, så tror Smart Control jo stadig at enheden er tændt. Så når du skifter tilbage igen, så kan den ikke vide, at enheden selv er gået i dvale og vil derfor ikke tænde den.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ja det er jeg klar over, men når jeg trykker på en deviceknap burde den vel kunne gøre det samme som en mce remote. Det er et kæmpe minus, hvad nu når min PC går ud af sleep, det sker jo en windows maskine gør det, så står jeg med en remote som ikke kan finde ud af noget fordi den tror den er slukket ...
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Remoten tror vel netop ikke at den er slukket med mindre du bruger funktionen med at slukke ved skift af input? Din første besked er ret kryptisk idet du bruger dobbelt negativ i denne sætning:
Jeg kan sagtens vælge at min remote ikke skal sætte min PC i sleep, og det er det jeg ønsker den ikke skal gøre når jeg skifter aktivitet, men jeg kan så heller ikke vække den fra sleep, som windows selv går i efter 30 min uden aktivitet Har jeg forstået det korrekt, at det du ønsker er at dit mediecenter skal forblive tændt når du skifter input, men at den så selv må gå i dvale efter de 30 minutter. Når du så skifter til mediecenter-inputtet igen, så skal den vågne fra dvale af sig selv? Hvordan bruger du MCE remoten til at gøre det i dag? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |