|
DTS - Xbmc, Hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2014 kl. 21:27 |
Jeg opdaterede for nogle uger siden mit XBMC til KODI. Men video og lyd var ude af sync uden at det kunne kalibreres.. Så jeg tænkte at jeg ville installere det gamle 13.2 Gotham..
Siden jeg opdaterede til KODI, har jeg kun kunne få PCM lyd fra xbmc. Jeg kan simpelthen ikke finde en indstilling for hvilket lyd den skal outputte. Afspiller jeg via VLC, kan jeg bare vælge indbygget output og der afspilles i DTS eller Dolby Digital. Så det må udelukke mac´en? Jeg mener bestemt at der tidligere var mulighed for i xbmc opsætningen at vælge hvilken slags receiver der var tilsluttet. Så er der nogen der kan berige mig?
Redigeret af Bromberg5 - 19-November-2014 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du husket at skifte til Expert i System -indstillinger, punktet finder du nederst i venstre side, der er forskellige indstillingsniveauer.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
som benu skriver så skal du bare ændre bruger niveau, du har nok basis mulighederne nu, men du skal blot skifte til expert, så får du alle de muligheder der ønsker dig, det samme selvom du bruger kodi, jeg har selv været det hele igennem for nylig efter jeg opdaterede til kodi. jeg brugte endda 2 uger på at forsøge alt mulig, og havde jeg bare åbnet mine øjne havde problemet været løst på 5 minutter ved blot at ændre indstillings niveau.
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ok, det må jeg lige prøve.. Det lykkedes mig igår at google lidt frem ellers. Det er efter opdatering af OSX det er gået galt. Andre har dog kunne gå ind under "indstil lyd og MIDI" og ændrer output til digital kodet. Men her kan jeg kun vælge 2.0 sedtp.. Jeg vil lige forsøge med det i skriver:).
Tak for svar
|
|
![]() |
|
Jeps den var der..
Desværre er sync problemet kommet tilbage.. Det er da frustrerende det her..:-( |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Du skulle også kunne indstille dig fra det problem i opsætningen af xbmc. Kan ikke huske under hvilket punkt, men ved du kan gøre det
|
|
![]() |
|
Jeg kan godt skrue på sync, men det ændrer sig alligevel. Altså det er ikke konstant, det svinger helt vildt..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |