|
Opkald fra "Microsoft".... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2014 kl. 12:10 |
Jeg har fået de opkald løbende de sidste 2-3 år. Jeg plejer at kalde dem "Scammers"og så plejer de at smide røret på
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heh heh...
Jeg prøver altid at drive lidt gæk med dem ved at sige at jeg samler på virus og det er meningen at derskal være virus på maskinen. ![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Også prøvet...
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Den var god. Har man tid og lyst kunne vi jo se hvem der kan holde dem i tale i længst tid.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Jeg præsterede at spilde 15 minutters af deres tid ved hele tiden at spille dum og fortælle dem, at jeg ikke havde en "Windows key" på mit tastatur (det HAR jeg ikke
![]() Til sidst måtte ham, der ringede til mig tilkalde en supervisor, som jeg så svinede til, så hatten passede ![]() Så, hvis de ringer til jer, så få dem til at spilde så meget tid som muligt - så kan de i hvert fald ikke snyde andre mennesker mens de snakker med dig... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Min kone er meget fornærmet når de ringer. Jeg trak en rundt ved næsen i et stykke tid, kunne ikke helt forstå, hvorfor Microsoft ringede, idet min Mac ikke brugte Windows. Hun fattede det ikke, til sidst påstod hun at det var mig der ringede op til hende - not!
Klaus |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Nu er problemet med virus jo ikke kun vil windows. Jeg fik en længere forklaring om at det også gælder mac, da jeg oplyste dem om at jeg ikke havde en windowscomputer. Jeg synes at det er et fint serviceorgan. Det er lidt utroligt at der er nogen, der falder i den gang på gang.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Her er jeg blevet ringet op nogle gange, sidst for over et år siden. Tre gange har jeg ladet dem lede mig rundt på min pc, så de kunne vise mig, at der var noget, der ikke var i orden. En fjerde gang havde jeg dog ikke tid og frabad mig deres scam.
Bagefter gik "vi" på internettet, hvor jeg gik ind på de forskellige sider, de ønskede at bruge for at etablere forbindelse. Den sidste gang trak jeg spøgen lidt længere ved at etablere forbindelsen på skrømt, idet jeg ændrede et eller flere af de cifre, der skulle til for at give adgang til min pc. Det prøvede vi med tre forskellige internetsteder, og en supervisor, eller hvad de kalder sig, var inde over, fordi de troede, at jeg var lige ved at være på krogen. De kunne ikke forstå, jeg ikke kunne få forbindelse. Det gik der godt tre kvarter med, så prøv at slå den. ![]() Første gang, de ringede, og jeg gik ind på en af de forbindelsessider der, blev jeg dog lidt hys og reinstallerede min pc fra bunden, hvis nu selve siden skulle rumme et eller andet. Det var dog tiltrængt, så pyt. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Jeg plejer noget i stil med: Does my windows have virus? Well they do look like they need cleaning. Can you see them? Well I did not know my windows was on the internet. How does that work? osv. osv. så bliver de lidt trætte.
Når jeg ikke har så god tid, så siger jeg at det var godt de ringede for jeg har lige læst en artikel om svindlere der ringer op og siger de kommer fra Microsoft, så slutter den samtale ret hurtigt,
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |