|
V: Oppo BDP-93EU |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2014 kl. 10:13 |
|
Jeg tror at det ville være fint hvis du skrev hvilket årstal den er fra, for den er vel omkring 3 år gammel.
Prisen, tja.... der er jo efterhånden kommet flere afspillere på markedet som er lige så gode som Oppo, men den har jo et navn. Et slag på tasken må være omkring 1500 kr.
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du stod som køber, hvad ville du så selv ville give for den? 1500 er nok ikke helt ved siden af - måske 2000 (hvis den var kodefri) |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
Jeg solgte en BDP-93 for 2500,- for nyeligt via DBA, det tror jeg sagtens du stadig kan. De plejer at være i ret høj kurs :-)
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Ja - så er jeg jo helt galt på den.... beklager misvejledningen....
![]() |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
|
Jeg købte min 93ere for 2800kr hvor den er kode fri, så vil mene at prisen vil ligge imellem 2000-2500kr afhængig af stand
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Hvis du med "for nyligt" mener februar og med "DBA" mener herinde i køb/salg forummet, så har du helt ret... ![]() |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
Der er løbet meget vand igennem åen siden februar
![]() |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Kan for øvrigt ikke forstå hvorfor folk er så interesserede i at komme af med deres BDP93 (og BDP83 for den sags skyld). Alle senere OPPO afspillere har jo (tvungen) Cinavia understøttelse og det vil man jo alt andet lige helst være fri for.
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |