|
Tekst på Dicte? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 10:21 |
Hej ,jeg har optaget Dicte fra TV2,på min Yousee Boks med HDD, hvordan får jeg dansk tekst på afspilningen,lige som i tekst tv?, for det kan vel ikke være sådan at der ikke kan ses undertekst ,andet end ved direkte at se programmet?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk et problem ved alle danskprogede udsendelser jeg optager, ser forskudt via arkiv osv, jeg mangler undertekst eller muligheden. Og jo,permanent tekst er slået til på boksen.
Redigeret af folp - 18-Oktober-2014 kl. 10:25 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvad med tekster via tekst-tv?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du valgt den side på TTV hvor der sendes tekster til Danske udsendelser.?? Hvis ellers You See kassen kan den simple ting som andre optagere kan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Joe når jeg ser direkte optagelser, virker tekst tv selvf, men når det er Arkiv ,forskudt eller optaget ,kan der ikke kaldes tekst tv frem.
Redigeret af folp - 18-Oktober-2014 kl. 12:17 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Eller hvordan sætte tekst tv til at starte når optagelse starter?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det undrer mig ikke, at You See kassen ikke har den simple mulighed, det er noget andre kan uden problem, den kan heller ikke som andre med Twin Tuner optage 2 udsendelser på samme tid, det er også en basal mangel. Det hjælper på ikke dit problem, det beviser bare at den ikke kan de mest basale ting man har brug for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
det samme gælder Canal Digital, det er også no go med undertekster,
man kan heller ikke sætte undertekster på bagefter, der står - denne handling er ikke aktiv under afspilning- |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Udbyder udstyr kan være ganske håbløst med basale funktioner. |
|
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Der er fint TTV tekst på optaget tv her på min 3126 Box.
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |