|
Terratec T6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 21:55 |
Har købt en Terratec T6 dual dvb-t usb tuner som erstatning for to tidligere dvb-t tuner fra Bilka, hvor af den ene er stået af. Jeg kan bare ikke få den til at finde nogen af de danske free to air kanaler. Antennen er den samme som jeg brugte til mine tidligere tunere, som virkede fint. Har prøvet lidt af hvert. Er tuneren ikke kompatibel med det danske signal?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo den er. Hvilken software bruger du? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Berg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Jeg bruger det medfølgende Terratec Home Cinema til at skanne efter kanaler. Har også prøvet med Windows Media Center. Ingen af dem kan finde nogen kanaler.
|
|
![]() |
|
Søgeindstillinger:
Intet filter Region: Danmark |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Finder heller intet i THC med en fuld scanning (med en H5). Jeg scanner kun de enkelte frekvenser i THC, som indeholder de kanaler jeg skal bruge. Ellers har Terratec deres OEM-udgave af DVBViewer her ftp://ftp.terratec.de/Receiver/DVBViewer/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |