|
Hvad sker der med TV2 FILM? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:55 |
Hej. Min søster har fået et brev fra Boxer. Jeg har ikke selv set det, min hun tror at hendes elskede TV2 FILM stopper? Er der nogen der han beskræfte dette? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle den ikke laves om til et andet format?
Jeg synes at huske der stod noget om det på forsiden for lang tid siden. |
|
![]() |
|
Twolfie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2012 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Twolfie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2012 Status: Offline Point: 34 |
Jo, kanalen lukker og erstattes af en sportskanal fra TV2. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Tak for svaret. Hvilken streaming tjeneste skal man anbefale dame på 60 år? |
|
![]() |
|
xozzi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Bliver spændende hvad de vil fylde program fladen med, for de fleste rettigheder for 2015 er ved at være købt og forhandlet de fleste steder.
Så om det kun bliver de ting som tv2 i forvejen har rettigheder til, så bliver det en kanal som kun har en reel sendeflade lørdag og søndag, samt under OL og større cykelløb. Så indtil videre har kanalen ikke de store forhåbninger ved mig.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8662 |
Fra TV 2:
"Sportskanalen vil – foruden øget dækning af dansk håndbold – bl.a. lægge sendetid til allerede indkøbte rettigheder som eksempelvis slutrunder i håndbold og fodbold, OL, dansk ishockey og cykling. Kanalen vil således både dyrke den fast tilbagevendende ligasport og de store events. Kanalen har også erhvervet rettigheder til den hollandske æresdivision i fodbold med mange danske spillere, de største internationale badmintonturneringer inklusive VM, All England og Super Series, til verdens bedste basketball-liga, NBA, og til EM- eller VM-slutrunder i ishockey, svømning, kano og kajak, langrend, alpint, skiskydning, freestyle og snowboard. Senest har TV 2s sportskanal erhvervet rettighederne til den bedste danske motorsport, DTC." Redigeret af lunddal - 02-Oktober-2014 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
De sender 8 live kampe fra NBA om ugen og har taget værterne med fra DK4, så en massiv satsning på basketball i hvert fald.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |