|
Samsung BD-F5100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
damir_kokic ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2014 kl. 11:07 |
Hej
Jeg har købt denne Blu Ray afspiller Samsung BD-F5100 for ca. 20 dage siden. Men allerede nu giver det mig hovedpine ....... Lige når jeg tænder og starter at afspille en video på DVD, starter billede at blinke og forsvinde. Lyden og billede er fuldstændigt væk. Og så skal jeg se på blank skærm ligesom man kiggede for 40 år siden på en TV med analog signal, som pludseligt blev væk... Og så bliver det sådan måske 30 sekunder og så kommer igen.... Og det kan tit ske, at problemmet gentager sig flere gange i løbet af en time..... DEt er bare irriterende Er der noget forslag?? Kan det være HDMI kabel, der fremgår problemmer? Skal man passe også på , når man køber HDMI kabel eller hvad? I forvejen tak for svar og hjælp... MVh |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder som et hdcp problem, og kan meget vel være kablet. Prøv med et andet.
Prisen er ikke afgørende for om det virker. Redigeret af Kampus - 18-September-2014 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
damir_kokic ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg har prøvet med en anden HDMI Kabel og det er det samme....
Det er bare underligt, fordi når jeg bruger den "nævnte" kabel på en anden maskine, så virker det hele, som det skulle... Men, når man køber en HDMI kabel, hvad skal man kigger efter? Mvh |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Har du set efter om der findes software opdatering til afspiller? Ikke at jeg har kendskab til det skulle hjælpe, men bare for en sikkerheds skyld. ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 18-September-2014 kl. 13:47 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok! Kig efter highspeed kabler. Men hvis kablet virker på en anden maskine, kan det ikke være det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |