|
ny blu-ray afspiller, hvilken ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
erikmj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 19:45 |
Hej.
Jeg står overfor at udskifte min afspiller. hvilke modeller er hotte for tiden ? - hdmi - må gerne kunne spille 4k skiver (hvis nogen kan det) opskalering er ligegyldigt - billedkvalitet er vigtigt (skal tilsluttes et samsung 64" plasma - digital lyd ud. optisk eller coax - analog lyd er ligegyldigt, jeg bruger en dac - skal kunne spille alm dvd regionsfrit - skal kunne bruges som cd-afspiller (må gerne have et godt drev) - helst ikke med blæser - smarttv, netflix osv er ligegyldigt (jeg har et media center til det) - behøver ikke at kunne spille alverdens filformater - pris 2000-3500 mvh Erik |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen af dem kan afspille 4K-skiver. Der findes ingen 4K-skiver.
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
køb en OPPO, hvis prisen ikke er afgørende, er vel den bedste
afspiller på markedet.http://www.lydogbillede.dk/test/oppo-bdp-105d/ Redigeret af karula - 10-August-2014 kl. 20:08 |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
overvejr at bestille en 103 regionsfri fra usa til 3950 dkk inkl forsendelse.
ud over told, moms og reklamationer, er der så noget man skal være opmærksom på, feks tekniske forskelle på us/eu versioner ? mvh Erik |
|
![]() |
|
Oppoen bliver for dyr inkl forsendelse, told, moms, gebyr, og lige risikabel nok da den skal sendes retur til usa ifm. garantirep.
Prisen her i DK er ca. 6k for en regionsfri. Kigger på Philips BDP9700/12 til 2999 og Pioneer BDP-450-K til 1695 - ingen analog lyd ud (det har jeg ikke brug for) - ingen wifi (har jeg ikke brug for, da jeg har cablet hen til den). - youtube (kunne jeg egentlig godt bruge) - billede skulle være ok Begge kan laves region-fri på dvd med apparatets fjernbetjening. Kender nogen de to afspillere ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Laserdisken har ofte Regionsfrie BD afspillere fra Pioneer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har bestilt pioneer bdp-450. .... behøver ikke regionsfri på blu-ray
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |