|
HTPC og CI+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2014 kl. 12:05 |
Hej.
Er der nogen der har erfaring med TBS5881? Fundet på BuyDVB. I følge dette link er der en svnesker der har fået DVB-T2 og CI+ CAM a la Boxer's til at virke. Dog fordi Boxer endnu ikke bruger pairing (hvilket jeg ikke ved hvad er). Redigeret af danji - 01-August-2014 kl. 12:06 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men den der TBS5881 har jo slet ikke CI+, men kun CI slot, så jeg kan ikke se hvordan den skulle kunne tackle CI+. Det nytter jo ikke noget at stoppe et CI+ modul i, hvis ikke den øvrige hardware er kompatibel med det.
Flemming Redigeret af fltk - 01-August-2014 kl. 13:05 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Tak for info om pairing.
Men i mit nr- 2 link påstår den svenske bruger i første post at han benytter CI+ CAM og CI+ kort sammen med TBS5881. Om det så betyder at man ikke kan decode hvad der er relevant for CI+ ved jeg ikke. Jeg har selv CI+ CAM i min H7, men da den kun har DVB-T (ikke T2) ved jeg ikke om det frakskriver muligheden for at decode HD kanalerne hos Boxer. Redigeret af danji - 01-August-2014 kl. 15:29 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
HD kanaler fra Boxer sendes i T2 og kræver netop CI+ for at de kan modtages. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Har et technotrend dvb-t2 tv-kort kørende med Ci-interface til modtagelse af Boxer.
Det virker med Boxers SD-kanaler på DVB-t2, men ikke HD-kanaler. (jvf. #radiomanden) Det er underordnet om man anvender et CI+ CAM eller CI-Cam. Fejlmeddelelsen ved modtagelse af HD-kanaler i Dvbviewer er at der mangler CI+ funktioner..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |