recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun + Mediaportal - ingen kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun + Mediaportal - ingen kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hvass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomerun + Mediaportal - ingen kanaler
    Sendt: 13-Juli-2014 kl. 17:32
jeg har en HDHomerun og den virker sådan set. Den har funder alle kanalerne uden problemer, og de kan også vises hvis man køre HDHomeRun setup og trykker på linket til en af kanalerne.

Man kan dog ikke efterfølgende skifte kanal i QuickTV - så kommer der bare sort skærm.

Jeg har efterfølgende installeret MediaPortal, men den kan ikke finde nogen kanaler når jeg scanner.

Jeg har Yousee gennem antenneforening. Jeg har prøvet at disable  firewallen men det hjælper ikke.

Er der nogen der kan hjælpe?

M.v.h.

Søren

Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:12
Hej Søren. 

Det lyder mærkeligt, at den slet ikke finder en eneste kanal. Når den søger efter kanaler lyser lampen på HD homerun så?

Jeg bruger selv en HD homerun og media portal. Jeg syntes det fungere rigtig godt.
Vi kan evt se på det via teamviewer, hvis det ikke lykkedes at få det til at virke.

Vh.

Søren. 
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 12:16
Har du valgt mediaportal som primær tv-viser, da du installerede hdhomerun ?
Til top
hvass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 13:24
Tak for svarene. Det ser ud til at det var manglende signal. Jeg har skiftet antennekabel og splitter til noget Yousee godkendt - og nu er alting meget bedere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu