|
HDHomerun + Mediaportal - ingen kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hvass ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2014 kl. 17:32 |
jeg har en HDHomerun og den virker sådan set. Den har funder alle kanalerne uden problemer, og de kan også vises hvis man køre HDHomeRun setup og trykker på linket til en af kanalerne.
Man kan dog ikke efterfølgende skifte kanal i QuickTV - så kommer der bare sort skærm. Jeg har efterfølgende installeret MediaPortal, men den kan ikke finde nogen kanaler når jeg scanner. Jeg har Yousee gennem antenneforening. Jeg har prøvet at disable firewallen men det hjælper ikke. Er der nogen der kan hjælpe? M.v.h. Søren |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Søren.
Det lyder mærkeligt, at den slet ikke finder en eneste kanal. Når den søger efter kanaler lyser lampen på HD homerun så? Jeg bruger selv en HD homerun og media portal. Jeg syntes det fungere rigtig godt. Vi kan evt se på det via teamviewer, hvis det ikke lykkedes at få det til at virke. Vh. Søren.
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Har du valgt mediaportal som primær tv-viser, da du installerede hdhomerun ?
|
|
![]() |
|
hvass ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Tak for svarene. Det ser ud til at det var manglende signal. Jeg har skiftet antennekabel og splitter til noget Yousee godkendt - og nu er alting meget bedere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |