recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - erfaringer med asrock
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med asrock

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: erfaringer med asrock
    Sendt: 07-Juli-2014 kl. 23:44
hej alle sammen, jeg overvejer at springe ud i at prøve noget htpc frem for min meget larmende og strømkrævende gamer pc, men jeg er ikke en ørn til det med at rode med hardware og software, derfor håber jeg på jeg kan få en ordentlig færdig htpc hvorpå¨jeg blot skal indstallere et styresystem og derefter xbmc som jeg i forvejen bruger, og nyder meget af at bruge, men eftersom jeg ingen erfaringer har vil jeg gerne høre jer kloge hoveder om i har nogle forslag til et færdig system til den som ikke har kendskabet til at bygge selv.

i min søgen fandt jeg blandt andet denne asrock vision x420c som i mine øjne ser fornuftig ud, men jeg kan ikke rigtig læse mig til om den er up to date på billed og lyd siden, ikke at jeg går efter nogen for for 4k, men om den kan lever almindelig full hd, 3d og de lydformaterne dts hd master og dolby true hd, hvilket jeg har bøvlet gevaldig meget med på min nuværende pc som ikke kan håndtere de 2 lydformater.

http://www.pricerunner.dk/pl/223-2939757/Stationaere-Computere/Asrock-Vision-X-420D-(Vision-X-420D-B)-Sammenlign-Priser

er der noget som bruger eller har prøvet den ovenstående maskine, eller kan anbefale andre alternativer, enetste krav er som tidligere skrevet full hd, 3d og hd lyd.

håber i vil hjælpe en grøn på dette område, på forhånd tak:)
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 20:11
har til dato ikke prøvet dem, men har haft mine øjne efter en siden de først startede med at lave de maskiner, og ville meget gerne have fingre i en, når jeg i fremtiden får råd :)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 20:17
de ser jo smarte ud, fylder ingen ting, og larmer ikke, men det fortæller jo desværre ikke særlig meget om hvordan den egentlig præstere i dagligdagen, og om andre maskiner (ikke gør det selv) præstere bedre:/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu