|
Spørgeskema om B&O i Danmark ... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Studerende ... ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2014 kl. 17:16 |
Hej
Jeg er i gang med at skrive en opgave om B&O, og i forlængelse her til skal jeg lave en spørgeskemaundersøgelse. Det ville være en rigtig stor hjælp, hvis I kunne svare på min spørgeskemaundersøgelse via nedenstående link – det tager kun nogle få minutter: https://da.surveymonkey.com/s/JYZJQGS Hvis I har andre kommentarer eller råd til mit spørgeskema, ville jeg være meget taknemmelig. På forhånd tak for indsats De bedste hilsner her fra ![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu virker dit link.
Måske skulle du lige skrive lidt mere om dig selv, når du nu beder folk om at hjælpe.
Held og lykke.
|
|
![]() |
|
Studerende ... ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og tak for respons.
Jeg læser HD, og for at afslutte mit projekt, mangler jeg svar på mit spørgeskema til min analyse. Endu en gang tak Dbh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |