recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgeskema om B&O i Danmark ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgeskema om B&O i Danmark ...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Studerende ... Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2014
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Studerende ... Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgeskema om B&O i Danmark ...
    Sendt: 02-Juni-2014 kl. 17:16
Hej

Jeg er i gang med at skrive en opgave om B&O, og i forlængelse her til skal jeg lave en spørgeskemaundersøgelse.

Det ville være en rigtig stor hjælp, hvis I kunne svare på min spørgeskemaundersøgelse via nedenstående link – det tager kun nogle få minutter:

https://da.surveymonkey.com/s/JYZJQGS

Hvis I har andre kommentarer eller råd til mit spørgeskema, ville jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak for indsats
De bedste hilsner her fra
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 21:15
Nu virker dit link.

Måske skulle du lige  skrive lidt mere om dig selv, når du nu beder folk om at hjælpe.

Held og lykke.
Til top
Studerende ... Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2014
Sted: DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Studerende ... Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 21:22
Hej og tak for respons.

Jeg læser HD, og for at afslutte mit projekt, mangler jeg svar på mit spørgeskema til min analyse.

Endu en gang tak

Dbh
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu