|
Lightning - Optisk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2014 kl. 11:44 |
Jeg har en Iphone5s jeg gerne vil tilslutte en soundbar via docking station.
Min docking station har sin lightning stik i selv foden og USB i den anden. Er det muligt at finde et kabel der kan forbinde Iphone og optisk?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er almindelig line-out i Apple egen dock. Kan du ikke bruge det?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Min Dock er en fod, hvor jeg selv skal sætte kabel i.
Den er cnc fræset, så det passer med lightning stikket i selve docken.. Jeg vil gerne kunne lade op samtidigt nemlig. Ellers må den bare tilsluttes således at usb i den anden ende sættes til tv'et og iPad/iPhone kører via airplay |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg havde købt Apples Lightning dock til iPhone.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
Jeg havde bare brugt airplay....
Det er da træls at telefonen skal stå henne ved siden af fjernsynet, frem for ved siden af sofaen (hvor man skal betjene den). Bromberg, stil dock ved din favorit siddeposition og lade den lade der! Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |