|
Blu-ray afspiller og NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Sted: Børkop Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2014 kl. 18:02 |
Hej...
Er der nogen der har erfaringer med at tilslutte en NAS til en blu-ray afspiller? Jeg kan se det er en funktion som flere afspillere understøtter, men hvor godt virker det i virkeligheden? Er det muligt at afspille MKV filer med undertekster uden problemer? Og er der forskel på hvor godt funktionen virker når man sammenligner sony, panasonic etc...
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke du som sådan kobler NAS'en til blu-ray afspilleren - men du kobler nok begge dele på netværket og hiver derefter fat i et netværksdrev med multimediefiler eller en dlna-server styret af nas'en.
Jeg har vist også muligheden på min Yamaha BD-A1010, men har ikke gidet kigge på det, da jeg ikke tror det er i nærheden af hvad min Boxee formår - og sidstnævnte stod mig blot i 400kr. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Ja, de fleste TV kan det også i dag, men ofte er det stærkt begrænset med understøttede formater.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg ville også til enhver tid favorisere en dedikeret medieafspiller frem for den gængse BluRay til streaming fra min NAS. Jeg har haft både Mede8er, Popcorn Hour og er nu på Dune og de afspiller alt hvad jeg har. Ingen af de BluRays jeg har haft (Samsung, Sony, LG, Panasonic) har kunne klare de rå BluRay-formater fra min NAS.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |