|
DMP-BDT330 Flytning af undertekster? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dr. Thor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2014 kl. 10:43 |
|
Hej.
Er der nogen der kan bekræfte eller afkræfte om man kan flytte underteksterne på Blu-ray film til 21:9 på en Panasonic DMP-BDT330? Tak ![]() /Morten.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er så vidt jeg ved kun en funktion på Oppo, Cambridge Audio og Philips
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Dr. Thor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
|
Tak Jake51.
De skriver rundt omring at den foregående 320 model havde det, så jeg håbede at den nye også kunne, men kan ikke finde info om det nogle steder.
![]() |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Hej
På side 27 i manualen http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/DMPBDT330-MUL.PDF står der: "Subtitle Change the subtitle settings."Hvad det så end lige dækker over. Da jeg selv overvejer denne afspiller lidt, må du gerne kaste et par ord om den, hvis du har den personligt. ![]() Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
|
Mon ikke bare det er sproget på undertekst
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Jo, det er en mulighed. Det er lidt svært at prøve af uden at have afspilleren ved sig.
Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
Nogle Sony kan også. Men denne Panasonic kan ikke. Det er kun ændring, af undertekst sprog den kan, i følge side 27.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Hej Flemming. Ved du hvilke Sony'er? Jeg har kig på S6200, men der står ikke noget i manualen om det.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
Uh, den var værre. Jeg havde en for to år siden, og havde den i under to måneder, da jeg købte en med HDD i. Jeg så bare, at den kunne.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
OK tak.
![]() |
||
![]() |
||
|
Så har jeg købt en Panasonic DMP-BDT330 og kan nu kun give jake51 ret i, at det kun er ændring af sprog på undertekster, der kan foretages.
Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
|
Tak. Jeg køber en Philips BDP7750 istedet for. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |