|
Canal Digital - Terratec S7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fantastisk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2014 kl. 09:30 |
Hej alle,
jeg havde et eksisterende mediecenter som jeg gerne ville udvide med en dvb-s2 tuner så jeg kunne få mine canal digital kaneler ind her. Jeg kunne dog ikke udvide mit mediecenter med pci kort så jeg blev nødsaget til at bruge en usb løsning. Jeg læste så inde på digitalt.tv at de havde anmeldt Terratec s7 + strong ci til Canal Digital. Det havde virket for dem. Men jeg er desværre i den kedelige situation at det ikke ser ud til at virke hos mig. Jeg kan fint skanne og finde alle kanalerne. Jeg kan se tekst tv og undertekster, men ikke billede og lyd. Når jeg åbner en kanal i dvbviewer skriver den: "Ingen adgang. Abonnerer du på denne kanal afent da opdatering af programkortet. Dette kan tage optil 2 timer. Skift ikke kanal i mellemtiden. Hvis abonnementet ikke er betalt, vil du ikke få adgang til kanalen." Er der andre som har haft samme problem? Eller har i et andet usb setup som virker med canal digital? -Fantastisk
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se mit indlæg på DVBviewer.tv
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
fantastisk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak MCenterFreak.
Hvis andre skulle få have samme problem så er der link til dvbviewer.tv her: http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/54458-canal-digital-terratec-s7-strong-ci-dvb-s/ Måske det er fordi at jeg skal have fat i Canal Digital så de kan pair mit CAM med kortet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |