|
HD Homerun + Digital Devices tunere ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2014 kl. 12:37 |
Hejsa
Jeg har efterhånden diverse forskellige tunere(bla. en HDHR) koblet til min server, hvor jeg kører med en kombination af MediaPortal og ArgusTV. Jeg har så lige købt 4 nye tunere - Cine C/T V7, samt Duoflex C/T v3. Under installationen, er jeg nødt til at inaktivere HDHR tunerne i setup til HDHR, for at få adgang til at konfigurere tunerne fra DD. Efter installation, har jeg aktiveret HDHR igen, men disse bliver ikke længere accepteret af Mediaportal. Spørgsmålet er så nu - er der nogen herinde, der har et fungerende setup med kombinationen af HDHR + ovenstående tunere fra DD ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |