|
HDMI med skygger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2014 kl. 17:45 |
Hej
Jeg har i køkkenet udskiftet min gamle Denon Reciever til en ny Denon med HDMI. Min HTPC var tidligere tilkoblet via DVI med lyd via S/PDIF Nu hvor HTPCen er koblet på på Denon Recieveren via HDMI er skærmbilledet bleve væsentligt dårligere. Der er skygger på alle bogstaver og det ser uldent ud. Det er et nVidia grafikkort der sidder i. Nogen der har et hint? På forhånd tak |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv vælg en anden hdmi input på receiveren? Andet hdmi kabel?
Ellers prøv at kig efter noget overscan, pixelmapping i driver indstilllingerne på Nvidia og opdater til nyeste Nvidia driver. Tjek om der er noget billedforbedrings kredsløb slået til på tv som skal slås fra. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |