|
Indiana Jones på blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2014 kl. 22:20 |
||
Har et "rimeligt simpelt" spørgsmål.
![]() Indiana Jones på blu-ray: Bør man gå efter boksen eller filmene enkeltvis? Jeg kan se fordele og ulemper ved begge. Boksen: + Alle film i én boks + Ekstra skive med 7 timers bonusmateriale - Papcover - Muligvis dyrene end de enkelte film samlet Filmene enkeltvis: + Man har kun de film man vil have (nogle hader jo Indy 4 indædt (jeg gør ikke)) + Normalt stabilt plastikcover + Kan være billigere, især hvis man ikke vil have alle film - Ikke så meget ekstramateriale (vist kun på Indy 4) - Fylder mere ![]() Hvad mener I? Redigeret af azrael - 14-Marts-2014 kl. 22:20 |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Boxen! Jeg synes der er noget særligt ved at eje bokse og steelcovers og specialudgaver. Og når du alligevel ikke fravælger Indy 4, som jeg også synes hører med, så er boxen at foretrække.
|
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
||
Ja, jeg er også fan af steelbooks og specialversioner, når jeg ellers kan få dem til en god pris. ![]() Problemet med bokse ofte er dog, at de virker bedst at købe, når man ikke skal regne med flere film i serien. Jeg har f.eks. X-Men Ultimate Collection og Prometheus to Alien: The Evolution boksene, og nu kommer der jo snart X-Men: Days of Future Past. Prometheus 2 lurer også i horisonten, og jeg mener også, at der er tale om Indy 5... Decisions, decisions... ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
||
Enkeltvis!
Som du selv siger, når nye film i serien er på vej, er det lidt irriterende at ha' en boks + 1 ved siden af stående. Ang. Indiana Jones. Jeg har lige bestilt de tre første på CDON for ca. 50.- pr stk (benytede mig af mængderabat + rabatkode + køb af andre film) 4'eren havde jeg i forvejen fra 2008. Det er jeg fint tilfreds med. |
|||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Så køber man en ny box igen med den/de tilkommende udgivelser. Jeg havde den flotte Harry Potter Kuffert med de fem første film, men købte self den nye box med alle otte film. Kufferten fik en ny ejer. Redigeret af Kampus - 16-Marts-2014 kl. 13:11 |
|||
![]() |
|||
||
Hov! Havde slet ikke set, at der var nye indlæg i tråden... ![]() Anyway... jeg har ikke råd til at skifte det eksisterende ud hver gang der kommer lidt nyt. Ikke med lønningerne i dagens Danmark. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Prisen er jo den samme, i øjeblikket. 400kr. Ved cdon, og hvis man har en kode fra dem, så er det kun 329kr med porto.
![]() Redigeret af Flemming Larsen - 19-Marts-2014 kl. 17:29 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Den har været nede i ca. £25 på Amazon UK, hvor jeg desværre ikke nåede at få den. Jeg satser på, at den kommer derned igen. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Filmene koster 99kr enkeltvis de fleste steder jeg har set.
Boksen koster derimod kun 329 her: http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/indiana-jones-1-4-boks-blu-ray_139297.html |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Dem ville jeg dog ikke købe de to. Vi ved jo, at der allerede er en håndfuld flere X-Men på vej, med en lige på trapperne. Og Scott har jo udtalt, at han ønsker at lave en Prometheus mere. Og skal vi væde med, at Fox ikke er færdig med Alien, uanset om Scott eller Cameron vil være med til mere eller ej. Så er de bokse pludselig knap så fede længere, når der mangler film i dem :)
|
|||
![]() |
|||
||
De var meget billige. Og min viljestyrke var svag ...som altid. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |