|
Styresystem til netflix, HBO osv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:22 |
Overvejer htpc løsningen, men den skal kunne klare xbmc eller lignende, netflix, HBO osv. Kan det passe, at det kun er windows der kan leve op til de krav?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mac kan også
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Ja det er rigtig nok. Mac er bare udelukket pga min økonomi
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Overvej om du reelt har brug for en htpc, og ikke blot en lille settop boks der kan afspille streaming tjenesterne.
|
|
![]() |
|
Synes ikke jeg har fundet en settop der kunne klare netflix, HBO og coverart. Kan godt være jeg ikke ved hvad jeg skal lede efter
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Xbmc har jo også ubuntu og linux.
Ved bare ikke om HBO og Netflix kører her |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
netflix kan køre på alt såfremt du sætter den op til at bruge html5 og ikke silverlight. - Hvis du bruger silverlight er der kun OSX og windows. HBO nordic kræver flash, så linux er nok på sigt ikke den rigtige løsning til hbo. (alternativt kan man overveje en android boks - der er jo apps til dem alle)
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Android boks eller AppleTV kan vel begge spille HBO og netflix?
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Denne kunne være en mulighed:
http://www.dustinhome.dk/product/5010780440/samsung-homesync-b9150-1tb/#intcmp=springsale |
|
![]() |
|
Slet ikke tosset, men alle android enheder jeg har testet, har bøvl med viaplay. Ikke at det er altafgørende nu, men kan på sigt blive træls. |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Det påstås at man kan køre HBO og US Netflix på en Boxee Box.
En dejlig lille box som æder alt
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Altså kunne jeg få et settopbox der kunne klare det hele, så er jeg da klar på det.
Viaplay fra iPad til ATV var grove ustabilt. HBO kender jeg ikke til endnu. Det skal bare virke :) Viaplay har ikke virket ordentligt på nogle af de androidenheder jeg har prøvet. Enheden har ikke været understøtter, og har derfor ikke kunne afspiller alle de store titler. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |