recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styresystem til netflix, HBO osv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styresystem til netflix, HBO osv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Styresystem til netflix, HBO osv
    Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:22
Overvejer htpc løsningen, men den skal kunne klare xbmc eller lignende, netflix, HBO osv. Kan det passe, at det kun er windows der kan leve op til de krav?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:28
Mac kan også
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:46
Ja det er rigtig nok. Mac er bare udelukket pga min økonomi
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:56
Overvej om du reelt har brug for en htpc, og ikke blot en lille settop boks der kan afspille streaming tjenesterne.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 13:12
Synes ikke jeg har fundet en settop der kunne klare netflix, HBO og coverart. Kan godt være jeg ikke ved hvad jeg skal lede efter
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 14:35
Xbmc har jo også ubuntu og linux.

Ved bare ikke om HBO og Netflix kører her
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 14:43
netflix kan køre på alt såfremt du sætter den op til at bruge html5 og ikke silverlight. - Hvis du bruger silverlight er der kun OSX og windows. HBO nordic kræver flash, så linux er nok på sigt ikke den rigtige løsning til hbo. (alternativt kan man overveje en android boks - der er jo apps til dem alle)
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 17:42
Android boks eller AppleTV kan vel begge spille HBO og netflix?
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 20:51
Denne kunne være en mulighed:
http://www.dustinhome.dk/product/5010780440/samsung-homesync-b9150-1tb/#intcmp=springsale
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Denne kunne være en mulighed:
http://www.dustinhome.dk/product/5010780440/samsung-homesync-b9150-1tb/#intcmp=springsale

Slet ikke tosset, men alle android enheder jeg har testet, har bøvl med viaplay. Ikke at det er altafgørende nu, men kan på sigt blive træls.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 23:54
Det påstås at man kan køre HBO og US Netflix på en Boxee Box.

En dejlig lille box som æder alt Wink
//Guldhammer
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 07:14
Altså kunne jeg få et settopbox der kunne klare det hele, så er jeg da klar på det.
Viaplay fra iPad til ATV var grove ustabilt.
HBO kender jeg ikke til endnu. Det skal bare virke :)
Viaplay har ikke virket ordentligt på nogle af de androidenheder jeg har prøvet. Enheden har ikke været understøtter, og har derfor ikke kunne afspiller alle de store titler.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu