|
wmc 81. xbox360 extender Videofejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:26 |
Har opgraderet til win 8.1 og nu vil min xbox extender ikke vise video. Det er den frygtede 'Videofejl nogle af filerne osv.'
På pc'en er det ok! obs. Det er kun på extenderen. Jeg har rebootet og opdateret . Windows support og xbox support er ikke rigtigt til noget. Er der noget extra wmc software, der skal være til stede ? Det er ret længe siden, at jeg har rodet med det. Hilsen
![]() |
|
smedev
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Win 8.1 har ikke Windows Media Center indbygget. Det kræver Win 8.1 Pro samt en ekstra pakke: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/feature-packs
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
ok, Pro har jeg (jeg skrev faktisk at mc kørte, blot ikke extenderen), men jeg mangler altså featurepacks, hvis det er det, der er galt.
Tak alligevel ![]() |
|
smedev
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Hvis du har Pro, så er det jo kun 79 kr. det koster
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Mccenterfreak: Det hele har kørt og jeg har hele 8.1 pakken incl. Pro og mediacenter.
Jeg mangler bare et par gode råd fra een der ved noget rigtigt. Hilse |
|
smedev
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Hvad er det helt specifikt for nogle videofiler, som extender ikke kan afspille? |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Eksempelvis kan den ikke afspille MKV-filer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |