|
Billig BD der kan streame HBO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maavenz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2014 kl. 18:22 |
Jeg vil have HBO nuuuu.
Har et Samsung TV med SMART der er 1 år for gammel. Har et AppleTV som ikke kan. Har en billig Sony BD med SMART men selvfølgelig uden HBO. Er i markedet efter en billig BD der kan streame HBO. Kan Sansungs BD5100? Er usikker. Hjælp påskønnes virkeligt Bedste hilsner Maavenz |
|
![]() |
|
molan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-April-2014 Sted: København Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så burde dit TV også kunne, hvis ikke så tvivler jeg på at en ny Samsung kan. Der var en her på site som sagde at det kun var Samsung's 2012 modeller der kunne. Men, jeg har selv kun Panasonic og Sony produkter og de kan ikke. Jeg kan dog via min android tablet tilslutte TV via HDMI, og se HBO af den vej - men det er en omvej. Selv googlecrome understøtter ikke HBO nordic, kun HBO GO. Så HBO har vanskelig ved at tilbyde noget vi som forbrugere, kan være tilfredse med.
Redigeret af molan - 13-Maj-2014 kl. 14:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |