|
Oppo BDP 83 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2014 kl. 09:44 |
Hej folkens, Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at I kan hjælpe mig med ... Jeg har set at en del Oppo maskiner bliver nævnt som kodefri... Jeg har en BDP 83, som er købt hos AV Connection og jeg har et stykke papir fra dem med følgende tekst: "Denne afspiller er som standard kodefri for DVD og Zone B (Europa) for Blu-Ray. For at ændre regionskoden for Blu-Ray, skal du gøre følgende: Sæt afspilleren i stand-by (stand-by indikatoren lyser rød) Tryk 1, 2 eller 3 for hhv Blu-Ray region A, B eller C Afspilleren starter nu op med den ønskede regions-indstilling" Er dette det samme som at den er kodefri på både DVD og Blui-Ray, eller skal det være mere automatisk, for at man kan kalde den det .. ? Jeg har aldrig selv haft brug for det, så jeg har aldrig forsøgt mig..... 'På forhånd tak for hjælpen. mvh Kim |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det betyder at den er kodefri på både dvd og Blu-ray-delen, selvom du reelt kun har mulighed for at skifte regionen på sidstnævnte.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK - tusind tak for svaret, jeg mente nok at det var sådan det skulle forstås, men som sagt, har jeg altid kørt med region B for Blu-ray....
Så må jeg se om jeg kan få den solgt - det er nok lidt nemmere når den faktisk er kodefri... mvh Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |