recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP 83
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo BDP 83

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo BDP 83
    Sendt: 17-Januar-2014 kl. 09:44

Hej folkens,

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at I kan hjælpe mig med ...

Jeg har set at en del Oppo maskiner bliver nævnt som kodefri...

Jeg har en BDP 83, som er købt hos AV Connection og jeg har et stykke papir fra dem med følgende tekst:

"Denne afspiller er som standard kodefri for DVD og Zone B (Europa) for Blu-Ray.

For at ændre regionskoden for Blu-Ray, skal du gøre følgende:

Sæt afspilleren i stand-by (stand-by indikatoren lyser rød)

Tryk 1, 2 eller 3 for hhv Blu-Ray region A, B eller C

Afspilleren starter nu op med den ønskede regions-indstilling"

Er dette det samme som at den er kodefri på både DVD og Blui-Ray, eller skal det være mere automatisk, for at man kan kalde den det .. ?

Jeg har aldrig selv haft brug for det, så jeg har aldrig forsøgt mig.....

'På forhånd tak for hjælpen.

mvh

Kim

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 10:00
Ja, det betyder at den er kodefri på både dvd og Blu-ray-delen, selvom du reelt kun har mulighed for at skifte regionen på sidstnævnte.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 10:12
OK - tusind tak for svaret, jeg mente nok at det var sådan det skulle forstås, men som sagt, har jeg altid kørt med region B for Blu-ray....

Så må jeg se om jeg kan få den solgt - det er nok lidt nemmere når den faktisk er kodefri...

mvh

Kim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu