recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drømme til OPPO BDP-115
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drømme til OPPO BDP-115

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Drømme til OPPO BDP-115
    Sendt: 05-Januar-2014 kl. 16:33
Hejsa

Hvad drømmer vi om til OPPO-115

1) HBO for netflix er KANON på OPPO
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 17:00
Lidt venligere pris, uden at gå på kompromis med den blæserløse konstruktion
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 15:10
Bedre forforstærker del således jeg kan kyle min LINN 5.1 forforstærker ud ;O)
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 17:07
netop problemet med streaming af film og BD som der er en debat her på siden
man skal have 10 forskellige enheder, for at være dækket ind

men ja man kan håbe på en opdatering af andre udbyder
vil ikke skifte min 103 model ud på grund af en udbyder

den næste model kommer vel med 4k mulighed, men det er dog langt fra sikkert 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 17:15
Nu skal der lige komme et farbart 4K-format før Oppo rykker på noget som helst...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nu skal der lige komme et farbart 4K-format før Oppo rykker på noget som helst...

Netflix er da 4k snart og netflix på oppo er vildt flot ;O) men hvorfor mest stereo ØV

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 12:55
Hvad er jeres erfaring med kvaliteten af Netflix på Oppo BD103?
Synes, mange taler om, at Netflix lagger på diverse Bluray-afspillere.......

Min internetforbindlese er lynhurtig og Apple TV kører perfekt.
Dog er det min erfaring, at der kan opnås bedre billede, hvis man benytter en Blueray-spille med de nyeste billedechips.

Er I enige?

Mvh. Michael
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 13:37
Hvad betyder "lagger" i forbindelse med Netflix? Det er et udtryk der bruges i forbindelse med online spil, så hvad det har at gøre med Netflix er ikke til at vide, uden nærmere forklaring.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 14:10
Så må du sørme meget undskylde....jeg mener "hakker" Smile

Ved panoreringer, forekommer der små "uregelmæssigheder".....meget generende.
Det sker aldrig på Apple TV.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 14:43
Det er dælme også en stor forskel!

Hvis Netflix hakker på Oppo og ikke på Apple TV, er det fordi Oppo'en ikke er indstillet ordentligt. F.eks. streamer Netflix i 60Hz, men Oppo'en sender det ud i 50Hz.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 14:57
Rolig nu....jeg spørger, fordi jeg ikke ved det.

Jeg smider gerne pengene for en topklasse Bluray afspiller, men vil blot være sikker på, at den ikke har "ujævn motorgang".
Jeg er da godt klar over, at Apple TV ikke kan præstere samme kvalitet som en god Bluray-afspiller......det er derfor jeg vil have sådan en tingest.
Jeg har, med egne øjne, set den billedkvalitet, der kan opnås på Netflix på en  god Bluray-spille, men den havde den ulempe, at panoreringer var ujævne. Hvis valget står mellem ujævne panoreringer og et jævnt billed med lidt lavere opløsning, foretrækker jeg sidstnævnte.

Allerhelst vil jeg have en Oppo 103 med topklasse netflix, samt mulighed for at tilslutte min YouSee box og opnå et bedre billede med den også.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 15:03
Oppo 105 laver det bedste NETFLIX billede jeg har set og det banker Mit appel TV sønder og sammen ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu