|
Harmony remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2013 kl. 18:47 |
Hey.
Har fået fat i en harmony remote, som jeg skal bruge til mit nye mediacenter, men tænkte, at jeg kunne ligeså godt få lagt nogle andre fjernbetjeningen ind, nu hvor jeg var igang. Skal have lagt ind til min dvb-c tuner. Clint dc1, men kan bare ikke finde model nummeret nogen steder ! Skal bruge det inde på myharmony for at sætte den op. Har kigget overalt på selve boxen, men kan bare ikke finde det. |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Add Device
Device:Cable Box Manufacturer:Clint Model:dc1 |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |