|
Web adgang til Synology NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2013 kl. 18:03 |
Vil gerne kunne tilgå Synology NAS over internettet. Har YouSee internet via Cisco EPC3925 modem/router og prøver at oprette adgang vha. EZ-Internet, men når det kommer at vælge en router ud fra Synology listen, findes Cisco routeren ikke. Er der en af de på lsien nævnte routere man kan pege på istedet? Alternativet er en manuel opsætning, som jeg ikke har nogen erfaring med. Tusind tak for hjælp.
|
|
![]() |
|
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der virkelig ingen der kan hjælpe med hvordan jeg laver en Network share?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
du skal logge på din Cisco router og ind og kigge efter portforwarding, således at de services du vil tilgå udefra bliver sendt videre til NAS lokale ipadresse.
der skal du nok sørge for at forwarde http porten. Desuden har jeg forwardet portene 5000, 5001, 5005, 5006, 7000 men kig evt i dine indstillinger på NAS hvilke porte du bruger på de services du ønsker at anvende udefra. dernæst kan det ikke siges nok på NAS .. stærke kodeord.. slå automatisk blokering til så 3 forkerte kodeord banner en ipadresse. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Automatisk blokering kan bestemt anbefales, men husk at sætte den til automatisk at slette de blokerede IP'er igen efter noget tid f.eks 1 dag, ellers kan du risikere at låse dig selv ude ![]() Og som tidligere nævnt er det bedste at du manuelt åbner portene i din router. Hold dig fra at åbne port 22 hvis du har noget der benytter den, jeg har aldrig haft så mange hacker angreb som jeg havde, i den korte periode den port var åben.
Redigeret af lks - 17-November-2013 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det er ikke uden årsag, at port 22 er interessant. Google port 22 og du vil se ufattelig meget "interessant" trafik, som kan ligge der. Remote login, Trojan osv osv. |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Se om du kan bruge denne guide: Jens
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |