recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video streaming fra NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video streaming fra NAS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video streaming fra NAS
    Sendt: 13-November-2013 kl. 22:05
Har lige fået opsat en Synology 414 efter den start guide der følger med. Jeg har lagt en film ind under film folderen, men kan ikke se NAS,en fra min WD hd live media center , ej heller på mit TV med DLNA. Hvordan får jeg synology nAS'en synlig på hjemme netværket? Media server tjenesten kører. Da jeg er helt ny til NAS verdenen takker jeg for al hjælp
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 07:58
Problemet ligger nok i den router. Hvilken router anvender du?
Til top
jan348 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan348 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 08:05
Har du prøvet meed Synology's værktøj Synology Assistant?

http://global.download.synology.com/download/ds/DSAssistant/4206/win/SynologyAssistantSetup-4.3-4206.exe

Redigeret af jan348 - 19-November-2013 kl. 08:06
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 14:21
Har du egen router eller en fra din udbyder, og har du mulighed for at skrive IP adresse på din NAS og din media afspiller, jeg bøvlede nemlig engang med at få det til at fungere hos en kammerat pga stofa routeren ikke bruge korrekte interne ip adresser.

Har du husket at vælge indekserings mapper ?

Redigeret af lks - 19-November-2013 kl. 14:23
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu